Sportowy Vulcan - Lista dyskusyjna

Sportowy Vulcan

ROZMOWY (NIE)KONTROLOWANE



Ignorowani autorzy []

    Ignorowane wątki []

      Ignorowane fora []

        Dostęp do logowania dla starszych przeglądarek: zaloguj

        Aktualna intensywność nasłuchu: 3Brak informacji o ostatnio oglądanym wpisie

        rambi( 21-01-20 14:33:54 #783420 )

        brzytwa

        Aż wszedłem na Brzytwę z ciekawości i krew się leje ostro ;-) Wczoraj Romański przypomniał o niej na antenie.


        Furys( 21-01-20 11:52:59 #783419 )

        Oliver Vidin: Nie widzę Anwilu w play off

        Na ligową ?Świętą Wojnę? stawił się we wtorek niestety tylko jeden zespół. Rozmiarami zwycięstwa nie wydawali się zaskoczeni ani trener Oliver Vidin, ani amerykański środkowy Ben McCauley.


        Furys( 21-01-20 11:49:43 #783418 )

        Bolesny wieczór we Wrocławiu. Gospodarze wygrywają zasłużenie.

        Fani Ratlerków w komentarzach też nie mają litości dla swoich pupilków...


        melo( 21-01-20 11:41:13 #783417 )

        Fajny ten Anwil, taki nie za dobry.


        Furys( 21-01-20 11:31:04 #783416 )

        Śląsk deklasuje Anwil! W "Świętej wojnie" wrocławianie o dwie klasy lepsi!

        Mecz określany jako "Święta Wojna" dla Anwilu Włocławek okazał się srogim łomotem. Podopieczni Przemysława Frasunkiewicza ani na chwilę nie zagrozili rywalom. Grali słabo i ostatecznie zostali pokonani różnicą aż 30 punktów.


        Furys( 21-01-20 11:29:25 #783415 )

        Szok! Wielka klęska Anwilu. Trener Frasunkiewicz: Jestem wściekły

        Jestem wściekły, bo tego się po prostu nie spodziewałem. Grając bez energii niczego się nie zdziała. Nadzieja? Nadal się tli, chcemy wygrywać - mówi Przemysław Frasunkiewicz po klęsce ze Śląskiem 77:107!


        Furys( 21-01-20 11:28:37 #783414 )

        Święta wojna zakończona masakrą!

        WKS Śląsk Wrocław po koncertowej grze rozbił Anwil Włocławek 107:77 i zwyciężył w Świętej Wojnie. Przez cały mecz dominowaliśmy dzięki wysokiej intensywności w obronie i bardzo dobrej skuteczności pod koszem rywala.


        Furys( 21-01-20 11:27:49 #783413 )

        WKS Śląsk Wrocław bezlitosny dla Anwilu Włocławek

        Gospodarze doskonale zagrali w pierwszej i trzeciej kwarcie wtorkowego spotkania, łącznie osiągnęli w nich 36 punktów przewagi.


        Furys( 21-01-20 11:25:00 #783412 )

        Święta wojna dla Śląska Wrocław!

        Absolutnie nie zaskoczył mnie wynik tego meczu. Pracowaliśmy bardzo ciężko przed dzisiejszym meczem i w jego trakcie zrobiliśmy dokładnie to, co sobie zaplanowaliśmy - powiedział po meczu koszykarz WKS-u Benjamin McCauley.


        Furys( 21-01-20 11:23:38 #783411 )

        Pogrom we Wrocławiu ? Śląsk miażdży Anwil!

        Szokująco jednostronna "święta wojna". Zespołowy i skuteczny Śląsk rozbił Anwil Włocławek aż 107:77. W całym meczu zespół z Wrocławia trafił doskonałe 65 % rzutów z gry.


        markTa_Chu( 21-01-19 22:55:16 #783410 )

        ad: Ello V. (#783408 / #0)

        Promyk nadziei.Coś drgnęło, może to wszystko pójdzie do przodu.


        Furys( 21-01-19 21:02:33 #783409 )

        Zaorane.


        Ello V.

        Ta_Chu( 21-01-19 20:42:23 #783408 )

        Ello V.

        A poniżej walcujemy Brazylię w szczypiorniaka :)


        Floyd( 21-01-19 20:16:28 #783407 )

        Pluta, Tomaszewski a przede wszystkim młody Wójcik i na ławce Frasyniuk jak to mawiał szpikier w Lodowej (nie był to pan Tadeusz, Ten się nie mylił).


        kambala( 21-01-19 19:57:53 #783406 )

        wchodzę w boxscora a tam Andrzej Pluta.
        Urwał nać :-)))


        kambala( 21-01-19 19:51:46 #783405 )

        Aleśmy walcem poszli, jak kuna....!


        Tommy( 21-01-19 19:27:27 #783404 )

        Szlachetka, taki chłopaczek a zasadził pięć asyst w kwadrans... Szacun, trenejro ma nosa.

        Szkoda tylko, źe osiemnastka odbędzie się a w bezludnej hali:(((


        Floyd( 21-01-19 19:26:44 #783403 )

        Fajny ten nasz Pan Trener.


        melo( 21-01-19 19:24:52 #783402 )

        Fajny mecz oglądałem. Walcowanie level hard.


        Floyd( 21-01-19 19:10:02 #783401 )

        Junior Jądruś nr "0"... Hym...


        Floyd( 21-01-19 19:06:49 #783400 )

        Biedny ten Ąwil. Nawet tablica ich blokuje.


        markFloyd( 21-01-19 19:05:07 #783399 )

        ad: czas bufonić (#783396)

        Dawać ich tu.


        rambi( 21-01-19 19:04:33 #783398 )

        jedzie wakec jedzie

        Fajnie się to ogląda ;-)


        M@rcin( 21-01-19 19:03:51 #783397 )

        ad: Klepanie Rumunii (#783393)

        Liczba przestrzelonych, łatwych rzutów spod kosza, po obu stronach, jest zatrważająca


        Floyd( 21-01-19 19:02:49 #783396 )

        czas bufonić

        Zastal ma ciepło


        Tommymłody kosynier( 21-01-19 19:02:05 #783395 )

        ad: (#783394)

        i to się dzieje bez nas....:)
        84-53 na koniec trzeciej kwarty....


        młody kosynier( 21-01-19 18:58:01 #783394 )

        Halo, czy to Włocławek?


        markM@rcin( 21-01-19 18:41:21 #783393 )

        ad: Klepanie Rumunii (#783392)

        Jedenastu z dwunastu ekspertów zgodziłoby się.


        M@rcin( 21-01-19 18:00:15 #783392 )

        ad: Klepanie Rumunii (#783391)

        W sensie wyniku, bo poziom tego spektaklu jednak nie powala
        Śląsk przyzwoicie, ale Ąwil to jednak jakiś dramat w 1q


        M@rcin( 21-01-19 17:57:03 #783391 )

        Klepanie Rumunii

        Podoba mnie się to co ja widze


        Furysmark( 21-01-19 15:11:36 #783390 )

        ad: https://kkwloclawek.pl/czytaj,aktualnosci,20210119,loza-ekspertow-swieta-wojna-po-raz-drugi (#783389)

        Dlatego napisałem "tzw. ekspertów" :)


        markFurys( 21-01-19 14:55:53 #783389 )

        ad: https://kkwloclawek.pl/czytaj,aktualnosci,20210119,loza-ekspertow-swieta-wojna-po-raz-drugi (#783388)

        Wśród ekspertów nie widzę Jaculka.
        Brakuje wypowiedzi o konieczności zdobycia wielu dobrych punktów.


        Furys( 21-01-19 14:06:49 #783388 )

        https://kkwloclawek.pl/czytaj,aktualnosci,20210119,loza-ekspertow-swieta-wojna-po-raz-drugi

        Jedenastu z dwunastu tzw. ekspertów z tzw. Loży Ekspertów Ąwilu typkuje zwycięstwo Ratlerków z Włocławka.


        Furys( 21-01-19 14:01:44 #783387 )

        SUPERBET typ dnia: Śląsk i Anwil bez strzelaniny

        Dla Anwilu każdy kolejny mecz to niemalże finał walki o play off.


        melo( 21-01-19 13:59:08 #783386 )

        Trzeba ich zwalcować żeby nie weszli do playoffs. Rok temu jak czytałem ich wpisy na Brzytwie to byli o krok od dołączenia do NBA.


        Furys( 21-01-19 13:50:30 #783385 )

        Koszykarski klasyk! WKS Śląsk kontra Anwil w Polsat Sport

        Spotkania WKS Śląska Wrocław z Anwilem Włocławek nazywane były w przeszłości ?świętą wojną?! Teraz obie drużyny chcą nawiązać do tych czasów w Energa Basket Lidze!


        Furys( 21-01-19 13:48:36 #783384 )

        Anwil Włocławek walczy... z kalendarzem

        Anwil przegrał z Legią 76:85 i zrobił krok w tył w kontekście walki o play-off. - Walczymy z kalendarzem, brakuje nam nieco sił - mówi trener Frasunkiewicz.


        Furys( 21-01-19 13:46:43 #783383 )

        Świętej Wojny nadszedł czas

        Święta Wojna miała zakończyć 2020 rok, ale koronawirus miał inne plany i starcie Śląska z Anwilem zamiast pod koniec grudnia, wylądowało w drugiej połowie stycznia.


        Furys( 21-01-19 13:45:59 #783382 )

        99. Święta Wojna już we wtorek w hali Orbita

        Na ligową wygraną z Anwilem Śląsk czeka już blisko sześć lat ? ostatnio udało się to 15 kwietnia 2015 roku we włocławskiej Hali Mistrzów, kiedy triumfował 89:82.


        FloydFurysu( 21-01-19 12:38:13 #783381 )

        codziennie coś nowego można było poczytać...

        Tak było. Nie inaczej. Potwierdzam. Ech...


        FurysFurys( 21-01-19 10:43:40 #783380 )

        ad: wrocławskie media mają koszykarski Śląsk w pompie - nic nie piszą (#783378)

        A może jednak przesadzam - zrobiłem prasówkę i parę artykułów jest (najmniej w Wyborowej, najświeższy na stronie z 15 listopada). Ale to nie te czasy, kiedy codziennie coś nowego można było poczytać...


        melo( 21-01-19 10:27:03 #783379 )

        Halo... Czy to Włocławek?


        Furysmark( 21-01-19 10:27:01 #783378 )

        ad: (#783376)

        Oczywista. Szkoda, że wrocławskie media mają koszykarski Śląsk w pompie - nic nie piszą, chociaż chłopaki grają całkiem nieźle.


        melo( 21-01-19 10:26:36 #783377 )

        Fajny mecz wczoraj widziałem.

        Z takim przeciwnikiem się nie liczy.


        markFurys( 21-01-19 10:14:33 #783376 )

        ad: (#783375)

        Jednak ekscytuje bardziej niż mecz z Radomiem czy Gliwicami. Tradycja..


        Furysmark( 21-01-19 10:11:20 #783375 )

        ad: (#783374)

        Co to za święta wojna, jak Włocławek blisko strefy spadkowej? Małomiasteczkowi się nie starają w tym sezonie, żeby się tym ekscytować...


        mark( 21-01-19 10:05:37 #783374 )

        Dziś walcowanie Nobilesu. Mecz o 17.30, transmisja w PS.
        Pewnie 20 lat temu temat byłby grzany od tygodnia...


        kambalaTa_Chu( 21-01-19 09:42:01 #783373 )

        ad: morsuje ktoś dzisiaj ? :-)))))))) (#783372)

        dzisiaj to już nie aktualne,
        przy +2 ?

        nuda Panie :-)))))))))


        Ta_Chukambala( 21-01-19 09:19:09 #783372 )

        morsuje ktoś dzisiaj ? :-))))))))

        Królewiecka ?


        pacjent z bullemmelo( 21-01-19 08:36:28 #783371 )

        Fajny mecz wczoraj widziałem.


        kambalamelo( 21-01-19 07:46:59 #783370 )

        ad: (#783365)

        Myślę ze i tak nigdy nie zrozumiemy co kieruje ludźmi godzącymi zimą po Himalajach. Sobota przy ?12 poszedłem na spacer do lasu, dobrze ubrany w puchowa kurtkę zimowe buty po godzinie odczuwałem spore zimno - ja wiem ze oni maja tam kosmiczne ciuchy ale przebywają kilka dni w temp - 30 . To po prostu trzeba lubić i z tlenem czy bez ode mnie szacun.


        kambalamelo( 21-01-19 07:35:04 #783369 )

        ad: Hmmm:-) (#783366)

        Hahaha:-)


        Tommymelo( 21-01-19 00:31:34 #783368 )

        ad: (#783359)

        "Himalaista Ryszard Gajewski twierdził wprost, że Adam Bielecki uciekł zamiast ratować kolegów, podobnie jak w przypadku poprzedniej wyprawy na Makalu, która skończyła się poważnymi amputacjami palców dwóch partnerów. Z drugiej strony, nie miał szans uratować kolegów na Broad Peak, taka próba skończyłaby się najpewniej tym, Bielecki podzieliłby ich los ? brzmiały głosy rozsądku.
        Specjalna komisja Polskiego Związku Alpinizmu, która badała okoliczności śmierci Macieja Berbeki i Tomasza Kowalskiego na Broad Beak, orzekła, że do tragedii mogła przyczynić się postawa młodych, ambitnych uczestników wyprawy. Najwięcej zastrzeżeń było do Bieleckiego, który miał zostawić kolegów bez pomocy, a później nie wziął udziału w ich poszukiwaniach(...)"

        To była głośna sprawa, oczywiście, jak na góry, niejednoznaczna. Ani Ty ani ja nie jesteśmy himalaistami, choć obaj chodzimy po górach. Rozumiemy, źe ocenianie postaw ludzi, działających na wysokościach śmiertelnych (bo takie są wysokości powyżej 8 tysięcy) nie mogą podlegać ocenom na nizinach. Albo: stosując skalę ocen zjawisk i zachowań na naszej wysokości n.p.m. Niemniej, smrodu było z tego wiele.

        Takie historie zdarzały się zawsze, choć szczególne natężenie jest ostatnio (ostatnia dekada), dlatego, że himalaizm został sportem medialnym i zajęciem komercyjnym na niespotykaną skalę. A to wszystko w naturalny sposób rodzi pokusy niezdrowej rywalizacji, z lekceważeniem zasad moralnych i etycznych.

        Nie rozumiem, czemu się mnie czepiasz, może tak dla zasady ten passus o świstaku. Mam na półce całą biblioteczkę książek himalajskich, od biografii Kukuczki, poprzez "Wszystko za Everest" Krakauera, od wspomnień Tadeusza Piotrowskiego czy Adama Bilczewskiego, po książki o fenomenie Rutkiewicz czy Messnera, albo też "Chińskiego maharadżę" Kurtyki. Oj, jeszcze książka Lwowa się wychyla, nie ma sensu dalej wymieniać. Trzy razy przeszedłem Orlą Perć, w całości, w tym raz sobie wydłużyłem trasę, bo startowałem z Kasprowego, przez Liliowe i Świnicę. Obaj wiem, że za ciężka dupa tego nie przejdzie, z drugiej strony to nawet nie jest wstęp do alpinizmu, o himalaiźmie nie mówiąc.
        Ale klimat się łapie, zatem z grubsza wiem, o czym mowa. Denerwujące jest to pierdolenie o tlenie czy braku tlenu. Bielecki korzysta z ultralekkiego sprzętu i technologii pochodzących z podboju kosmosu, liofilizowanego jedzenia w batonikach i stu innych rzeczy, na K2 nie wszedł i tyle na temat.
        Chciałbym go zobaczyć w wełnianej czapie, w króliczym futrze, z ciężką metalową menażką i bez radiotelefonu i niech zapierdala, jak robił to Mallory z Irvine'm. Reasumując: za dużo w tym wszystkim zawistnego pierdolenia a za mało szacunku do klasy i osiągnieć innych.

        Jakby Szerpowie weszli wszyscy, bez tlenu na sto procent to i tak by się dopierdolił do ich osiągnięcia. Coś by znalazł.


        Furysmelo( 21-01-18 23:49:18 #783367 )

        ad: (#783365)

        Pytanie, czy Nirmal "Nims" Purja wszedł kiedykolwiek na Śnieżkę, choćby z tlenem? Nie? To nie mamy o czym rozmawiać.


        melo( 21-01-18 22:16:01 #783366 )

        Hmmm:-)

        Przynajmniej znamy Twoje hasło do Vulcana.


        melokambala( 21-01-18 22:15:14 #783365 )

        To nie są proste czy oczywiste sprawy. Przestrzeń poznawcza od gościa, który w życiu nie był na Śnieżce, od człowieka, który ogarnął wszystko w Tatrach... do gościa który wpadł na tlenie zimą na K2 jest gigantyczna. Takich, którzy tam weszli zimą bez tlenu jeszcze nie ma. I z tego będzie czerpał motywację Bielecki, Urubko i paru innych gigantów himalaizmu zimowego.
        A dla mnie szacunek w górach zaczyna się od momentu, w którym odpuszczasz kulig do Morskiego Oka i walisz te 8 kilometrów z buta, a Zakopane to dla Ciebie coś więcej niż shopping na Krupówkach.
        Ale ja żyję górami i spędzam tam prawie każdy wolny weekend. Moja opinia nie jest obiektywna.


        kambala( 21-01-18 22:10:00 #783364 )

        Hmmm:-)


        123qwe(alias: kambala)melo( 21-01-18 22:08:41 #783363 )

        ad: a świstak siedzi i krytkuje Dutkie... sorry... Sutr.... sorry... Bieleckiego (#783360)

        ?Nirmal ?Nims? Purja to najlepszy himalaista na świecie, były komandos. W 189 dni zdobył wszystkie ośmiotysięczniki? by Twitter



        melo( 21-01-18 21:34:42 #783361 )

        Może Urlep?

        Piero Bucchi klap klap!


        melo( 21-01-18 21:19:01 #783360 )

        a świstak siedzi i krytkuje Dutkie... sorry... Sutr.... sorry... Bieleckiego

        Adam Bielecki
        @AdamTheClimber
        Nims potwierdził, że szedł bez tlenu. I to jest news! Szanuję toOgień


        melo( 21-01-18 21:17:42 #783359 )

        - 2010 Bielecki nie uznaje wejść z tlenem
        - ok

        - 2015 Bielecki nie uznaje wejść z tlenem
        - ok

        - 2018 Bielecki nie uznaje wejść z tlenem
        - ok

        - 2021 Bielecki nadal nie uznaje wejść z tlenem
        - Osz Ty kurwiu, bólodupowu!


        M@rcinmelo( 21-01-18 16:54:13 #783358 )

        ad: (#783356)

        Może Urlep?


        markmelo( 21-01-18 15:14:49 #783357 )

        ad: Tak. Wczoraj (#783355)

        Nie sadzę. Pan Prezes podobno jest zauroczony tym trenerem.


        melo( 21-01-18 14:57:43 #783356 )

        A może Arszen Wengier?


        melo( 21-01-18 14:55:48 #783355 )

        Tak. Wczoraj

        Przypadek?


        markmelo( 21-01-18 14:35:21 #783354 )

        ad: (#783353)

        Tak. Wczoraj


        melo( 21-01-18 14:22:38 #783353 )

        A Giampaolo to pogonili z Torino?


        melo( 21-01-18 14:21:10 #783352 )

        Sarri, Allegri,Giampaolo

        Po Brzęczku to nawet ciotka Sarriego czy szwagier Allegriego to będzie postęp. Pewne dla mnie jest to, że Boniek już się z kimś dogadał.


        mark( 21-01-18 14:17:38 #783351 )

        I pogonili Brzęczka ... szkoda że tak późno

        Bez pracy Sarri, Allegri,Giampaolo.Chyba kierunek włoski najbardziej oczywisty...


        tiger( 21-01-18 12:43:30 #783350 )

        I pogonili Brzęczka ... szkoda że tak późno


        melo( 21-01-18 10:53:10 #783349 )

        kambala

        Oczywiście, że tlen ma znacznie i oczywiście, że większość czołówki wspinaczkowej starała się zdobyć ten szczyt bez tlenu. Rozumiem ich wkurw, choć trochę więcej klasy w wypowiedziach by się z pewnością przydało.
        A przywołany Kurtyka to inna liga. Szacunek dla tego Pana - tak moim zdaniem należy postrzegać góry.


        melo( 21-01-18 10:51:24 #783348 )

        Niestety moje wejście nie zostanie wpisane na karty historii bo po wyjściu z mieszkania skorzystałem z windy w drodze do garażu.


        melo( 21-01-18 10:50:34 #783347 )

        Ekipa w slipkach , bez tlenu weszła na Babią Górę.

        Wczoraj na Śnieżniku (na samym szczycie było z -20 i wiało jak sk**wysyn) kilku golasów dotarło do celu (choć trzeba przyznać, że wycofywali się w dość szybkim tempie - nadal na golasa).


        mark( 21-01-18 09:58:00 #783346 )

        Podobna jakiś narodowy sukces odnieśliśmy w ten weekend w górach.Ekipa w slipkach , bez tlenu weszła na Babią Górę.


        kambalaTommy( 21-01-18 08:20:25 #783345 )

        ad: Denis Urubko umniejsza zdobycie szczytu K2. "Gratuluję, ale użycie tlenu to doping" (#783344)

        No nie do końca tak z tym tlenem jest. Od razu zaznaczę ze nie wspinam się często, mam kilka spektakularnych wejść bez tlenu, ale najczęściej, na pięterko , po melanżu w celu zalegania.:-)
        Kiedyś jednak przeczytałem kilka wywiadów ze wspinaczami ( chyba w kontekście tej akcji ratowniczej Bieleckiego i Urubki) w których było tłumaczone ze oni zakładają te obozy i w nich przesiaduje a) po to aby przyzwyczaić organizm to ubogiej mieszanki b) czekając ba okno pogodowe. Dla większości ?tych oszołomów? chodzenie po Himalajach to przekraczanie własnych ograniczeń, a tlen to oni traktują jak boczne kółka do rowerka. Tlenu się używa w wyprawach sponsorowanych prowadząc turystów latem. - i to nie są słowa tylko naszych dreptaczy. A fala hejtu która się wylała na Bieleckiego dowodzi ze tylko żyjemy w głupich czasach.


        TommyM@rcin( 21-01-17 21:38:10 #783344 )

        ad: Denis Urubko umniejsza zdobycie szczytu K2. "Gratuluję, ale użycie tlenu to doping" (#783343)

        Urubko ani Bielecki nie poradzili sobie na K2 zimą, podobnie jak zastępy innych himalaistów, tych najwybitniejszych a jakże.

        Zrobili to zimą Szerpowie, w szerpowskiej ekipie, czym utarli kilka nosów. Melo idzie tokiem rozumowania Bieleckiego, ale przypomnijmy sobie założenia Polskiej Wyprawy, a jakże NARODOWEJ. Jak tam było z tymi wejściami do kolejnych obozów, poręczowaniem, kręceniem sie wte i wewte, mas ludzi. Czy wszyscy kręcili się wtedy bez tlenu? Nie było mowy o tym, bo to był medialny cyrk, a kierował tym, niestety, wybitny wspinacz Wielicki.
        Himalaiści zajmowali się głownie tweetowaniem, media wisiały nad wyprawą, jak sępy, a ponieważ była ona NARODOWA, Wielicki miał związane ręce: nie mógł zaryzykować ataku, bo ryzyko strat w ludziach było duże a jakże by to wypadło w kraju?
        Urwał się wtedy Urubko, wkurwiony wielotygodniowym waleniem konia pod górą. Nie dziwię się mu, bo to była parodia organizacyjna i decyzyjna wyprawy. Ale Bielecki też tam był.

        Kluczowy problem to skrajna komercjalizacja himalaizmu i walka o kasę, splendory, sponsorów, celebryckość, że tak to ujmę. Dlatego nasze asy teraz tak szczują.
        Od lat nie ma wsród wspinaczy takich gigantów, jak choćby Wojciech Kurtyka, któremu Bielecki mógłby ścierać pumeksem odciski z pięt. Ale takich ludzi, jak Kurtyka, mistyków gór, nie interesuje ten cały biznes, rozdęty do rozmiarów absurdu.

        Szerpowie jako pierwsi ludzie zdobyli ostatnią niezdobytą górę zimą i niech się Bielecki z Urubko pierdolą. Szacunek i czapy z głów dla zwycięzców, pogardliwe prychnięcie dla kontestatorów i krytykantów.


        M@rcin( 21-01-17 13:56:04 #783343 )

        Denis Urubko umniejsza zdobycie szczytu K2. "Gratuluję, ale użycie tlenu to doping"

        Wczorajszy dzień już na zawsze zapisał się w historii himalaizmu. Po raz pierwszy zdobyto szczyt K2 w okresie zimowym. Denis Urubko umniejsza jednak sukces Nepalczyków: - Gratuluję, ale tlen to doping - mówi w rozmowie dla portalu "WP Sportowe Fakty".
        www.meczyki.pl/newsy/denis-urubko-


        melo( 21-01-16 17:28:55 #783342 )

        Szkoda, że Vukovic skończył karierę. Temu zawsze zależało.


        pacjent z bullemmelo( 21-01-16 16:47:50 #783341 )

        ad: (#783340)

        Właśnie miałem pisać: Arsenal i Özil doszli do porozumienia w sprawie natychmiastowego rozwiązania kontraktu. Zawodnik dołączy do Fenerbahçe.
        [David Ornstein].
        No cóż, jednym przykro innym nie przykro. Ja wolałem, żeby bardziej niż artyści futbolu, grali w tym klubie ludzie, którym zależało na grze w tym klubie. O Özilu nie bardzo mogę to powiedzieć, więc żegnam bez żalu. Oby ktoś potrafił mądrze spożytkować oszczędność na jego tygodniówce.


        melo( 21-01-16 16:18:06 #783340 )

        Z innej beczki. Skończyła się saga z Mesutem Ozilem. Szkoda, że w taki sposób, ale zawsze chciałem, żeby w tym klubie grali artyści futbolu. W najlepszych momentach facet był jedyny w swoim rodzaju. Szkoda, że nie udało się zdobyć mistrzostwa w sezonie gdy wygrało Leicester. Dwa puchary Anglii to zbyt mało.


        melo( 21-01-16 16:13:41 #783339 )

        Sposób w jaki Bielecki o tym piszę jest rzeczywiście dość ciężki, ale sama idea przekazuzwiązana ze wspomaganiem się tlenem jest zrozumiała. Żeby nie być zakładnikiem polskiego podejścia do tematu to proponuję zapytać Urubkę czy jak dwa lata temu sam rozpoczął atak szczytowy to miał przy sobie tlen. A jeśli nie, to dlaczego?

        Ale gratulacje dla tych, którzy tego dokonali. Miejsca w historii nikt już im nie odbierze.
        Szacunek również dla tych co zginęli próbując to osiągnąć.


        Tommy( 21-01-16 16:06:16 #783338 )

        K2 zdobyte zimą

        Udało się wejśc zimą na K2, jak mówią: ostatnie wielkie wyzwanie himalaizmu.
        No ale Polak zawistny być musi, czego dowodem Bielecki i jego emocjonalne pierdolenie.

        Narodowa wyprawa, dmuchana na siłę pisowskim miechem medialnym, gówno tam zdziałała. Weszli w tym roku inni.
        Ale Polak szczuć musi. Przykre. Gdzie są wybitni polscy wspinacze? Albo już nie żyją, bo zostawili życie w górach, albo już się nie wspinają.
        Gdzie sa ludzie formatu Kukuczki albo Kurtyki?

        Nie ma. Jest Bielecki i jemu podobne mendowate postaci. Szkoda.


        M@rcin( 21-01-16 12:05:34 #783337 )

        Nie sądziłem że kiedyś wypowiem takie zdanie, ale zamarzł mi zawór w masce


        CIEMNOWIDZE W PREMIERSZIP

        M@rcin( 21-01-15 21:45:13 #783336 )

        można typować jutrzejsze mecze


        a tymczasem....

        rambi( 21-01-15 08:20:33 #783335 )

        Ano ruchają. Ale powoli to się będzie kończyć. Cierpliwość ma swoje granice. Zaczynają górale...


        melo( 21-01-13 23:35:28 #783334 )

        James Harden dołączy do Brooklyn Nets

        Mysz w cipie.


        Tommy( 21-01-13 23:06:02 #783333 )

        o koszykówce

        James Harden dołączy do Brooklyn Nets


        a tymczasem....

        Tommy( 21-01-13 18:26:47 #783332 )

        ad: a tymczasem.... (#783331 / #0)

        ..chociaż przepraszam, cześć polityków, tych bardziej zdurniałych, też jest ruchana. Cała nadzieja w resztkach rozumu, rozsądku i myślenia prospołecznego, które, wierzmy w to, nie wyparowały całkowicie w przestrzeń kosmiczną.

        Bo inaczej co roku będą lockdowny, skubanie państwowych finansów, przejmowanie branż i biznesów i zniewolenie ludzi. Och, Melo, poszłoby się na Sląsk popatrzeć na kosza.

        Ale się kurwa nie pójdzie.


        a tymczasem....

        Tommy( 21-01-13 18:23:06 #783331 )

        a tymczasem....

        "W Wielkiej Brytanii zaczęły się badania kliniczne nowego leku na koronawirusa. Preparat w formie sprayu do nosa, według pierwszych ustaleń, ma aż 99,9 proc. skuteczności. Środek produkuje kanadyjska firma"

        No a wielcy wytwórcy miliardów szczepionek liczą już krociowe zyski a w tle pojawiają się głosy, że szczepić się trzeba będzie co roku... Kto wypuści z rękę kurę znoszącą złote jajca?

        Ruchają nas, w dupę, wszyscy. Zdurniali politycy, cyniczni miliarderzy no i mega koncerny farmaceutyczne. Nigdy nie byłem zwolennikiem teorii spiskowych ale tutaj ręce opadają.


        melo( 21-01-12 15:03:22 #783330 )

        Liga Czarnowidzów

        To się nazywa zażarta rywalizacja.


        M@rcinTommy( 21-01-11 13:40:46 #783329 )

        ad: Kolejny wstrząs we Włocławku! Sensacyjna decyzja Ivana Almeidy! (#783325)

        Ja nie mam czasu na siesty. Zapierdalac trzeba


        melo( 21-01-10 22:22:57 #783328 )

        Jakby nie patrzeć, czwarty wygrany mecz z rzędu.

        Nie znam się na piłce. Nie komentuję.


        pacjent z bullemM@rcin( 21-01-10 22:20:11 #783327 )

        ad: Kolejny wstrząs we Włocławku! Sensacyjna decyzja Ivana Almeidy! (#783323)

        Co to jest do chuja wafla "Kabowerdeńczyk"?

        Nie co, do chuja wafla, tylko kto. Do chuja wafla.


        melo( 21-01-10 22:03:13 #783326 )

        Kolejny wstrząs we Włocławku

        Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno.


        TommyM@rcin( 21-01-10 21:20:24 #783325 )

        ad: Kolejny wstrząs we Włocławku! Sensacyjna decyzja Ivana Almeidy! (#783323)

        Kabowerdyjczyk?
        od razu widać, że nigdy nie słuchałeś Siesty Kydryńskiego.


        M@rcin( 21-01-10 19:43:55 #783324 )

        Kabowerdeńczyk

        Wyspiarzzielonoprzylądkowy
        No kuźwa Wybrzeżokościosłoniowianin prawie...


        M@rcin( 21-01-10 18:39:37 #783323 )

        Kolejny wstrząs we Włocławku! Sensacyjna decyzja Ivana Almeidy!

        Pffffff...i się zesralo...
        A taki był ładny..amerykancki...

        Ps. Co to jest do chuja wafla "Kabowerdeńczyk"?


        pacjent z bullemmelo( 21-01-10 17:16:04 #783322 )

        Jakby nie patrzeć, czwarty wygrany mecz z rzędu.


        ZIELONYAza( 21-01-09 11:47:19 #783321 )

        Dziękuję :)))


        Tommymelo( 21-01-08 16:33:43 #783320 )

        ad: gramy o misia, o osiemnastkę i chuj to kogokolwiek obchodzi (#783319)

        znaczy, że co
        że nie gramy o misia i osiemnastkę
        czy, że chuj to kogokolwiek obchodzi?

        Bo wiesz, Melo. Jak jeszcze można było do hali wejść, słynny sektor C czy jak się to zwało, ział pustką. Chyba większość towarzyszy wyrosła już z kibicowania koszykówce. A szkoda.


        melo( 21-01-08 15:07:06 #783319 )

        gramy o misia, o osiemnastkę i chuj to kogokolwiek obchodzi

        Roboczo mam na ten temat inną teorię.


        melo( 21-01-08 14:49:37 #783318 )

        Jordan i jego Byki w finale w 1993 roku...

        Nie wracajmy proszę do tych wydarzeń.


        FurysM@rcin( 21-01-08 14:41:24 #783317 )

        ad: Jakoś Cię życie skrzywdziło, czy jak? (#783316)

        Jordan i jego Byki w finale w 1993 roku...


        M@rcinFurys( 21-01-08 14:27:16 #783316 )

        ad: najdalej za 3 miesiące zerwie achillesa albo krzyżowe, zakończy karierę i tyle będzie z rumakowania Słoneczek (#783315)

        No jakbym z moją babiną gadał....
        "Nie nastawiam się, bo się zawiode"
        Jakoś Cię życie skrzywdził, czy jak?


        Furysmelo( 21-01-07 17:16:15 #783315 )

        ad: najdalej za 3 miesiące zerwie achillesa albo krzyżowe, zakończy karierę i tyle będzie z rumakowania Słoneczek (#783313)

        Po tylko latach rozczarowań wolę być pesymistycznie sceptyczny i może na koniec zostanę przyjemnie zaskoczony.


        Tommy( 21-01-06 19:22:54 #783314 )

        Mc Cauley w Sląsku

        Ten Amerykaniec ma doświadczenie i wielkie jajca.
        Duże wzmocnienie.
        Kurwa mać, po raz pierwszy od nie-wiadomo-kiedy (chyba od czasów Asco Basco Fiasco) gramy o misia, o osiemnastkę i chuj to kogokolwiek obchodzi.

        Zrozumieć kibica.


        melo( 21-01-06 15:43:08 #783313 )

        najdalej za 3 miesiące zerwie achillesa albo krzyżowe, zakończy karierę i tyle będzie z rumakowania Słoneczek

        Zrozumieć kibica.


        FurysM@rcin( 21-01-06 11:34:08 #783312 )

        ad: Prawdopodobnie ostatni w tej lidze klasyczny PG na poziomie All-Star (#783305)

        Bo inni już wymarli jak dinozaury, a on pewnie najdalej za 3 miesiące zerwie achillesa albo krzyżowe, zakończy karierę i tyle będzie z rumakowania Słoneczek. Nadzieję pokładam jedynie w jednym z najlepszych w zawodowym sporcie amerykańskim sztabie medycznym Suns.


        Poszerzenie mostów potrzebne jest, żeby zmieścić dwukierunkowe drogi rowerowe.

        Tommy( 21-01-05 22:13:52 #783311 )

        Poszerzenie mostów potrzebne jest, żeby zmieścić dwukierunkowe drogi rowerowe.

        ja pierdolę
        wielkie osiedla Różanka, kamieńskiego i całe karłowice będą popierdalać na rowerach do miasta


        Tommymelo( 21-01-05 16:06:55 #783310 )

        ad: (#783309)

        Ciekawy zawodnik.
        Motywacyjnie mistrz, patriotycznie mistrz.
        Koszykarsko: zawodnik jednego miasta i klubu, w tym sensie, że nigdzie indziej nie poradziłby sobie. Bywają takie fenomeny.
        No i te fajki pod stołem, jarane na wrocławskim rynku jeszcze w czasie kariery zawodowej.
        No i ta "polityczna kariera", czyli rozpoznawalna twarz, wykorzystana obnegdaj wyborczo przez Gastona.
        Zielony to wszak poseł RP był.

        Matko bosko. Mamy taki kraj, jaki mamy, nie dlatego, że Zielony posłem był. Tylko dlatego, że takich mamy posłów w ogóle. Albo w znaczącej większości. I on, Zielony, akurat na tym placu boju, ostatni na pewno nie był. Być może nawet gdzieś w okolicy połowy tabeli.

        A latka lecą, niestety :((((


        melo( 21-01-05 13:22:34 #783309 )

        Rzeczywiście, coś mi się obiło o uszy. Najlepszego dla El Capitano!


        Aza( 21-01-05 12:49:42 #783308 )

        Zielony

        Naprawdę nikt, nic?! To już chyba totalny upadek... 100 lat Maciek!!!



        ach ci Niemcy....

        Tommy( 21-01-03 12:57:02 #783306 )

        ach ci Niemcy....

        Zaledwie 11 procent wrocławskich torowisk tramwajowych jest w stanie dobrym. 55 procent ma stan dostateczny, a 34 procent -niezadowalający. To druzgocące podsumowanie badania torowisk, jakie na zlecenie MPK Wrocław przeprowadziła niemiecka firma.


        M@rcinmelo( 21-01-02 21:43:59 #783305 )

        ad: (#783304)

        Krzysiek Paweł
        Liczby już nie te, ale leadership, regulowanie tempa, mentalność....
        Prawdopodobnie ostatni w tej lidze klasyczny Point guard na poziomie All-Star


        melo( 21-01-02 13:16:01 #783304 )

        A Suns zaczęli sezon całkiem przyzwoicie. Dawno nie widziałem ich na czele tabeli nawet jeśli to dopiero początek sezonu.


        M@rcinmark( 21-01-01 20:23:53 #783303 )

        ad: (#783302)

        Zaciekawiłes mnie...


        markM@rcin( 21-01-01 18:53:30 #783302 )

        ad: (#783299)

        Pamietaj jednak, że w tej dyscyplinie są także sety.


        markadaś( 21-01-01 18:51:52 #783301 )

        ad: (#783300)

        Bunting kończył w pierwszych setach wszystko.Zero błędów.Moze gdyby w 5.secie Ratajski wygrał, byłby w stanie wyrównać, ale mentalnie był dużo słabszy.


        adaś( 21-01-01 14:48:25 #783300 )

        Szkoda,Bunting zagrał jak półfinalista, Krzysiek nie wytrzymał presji szczególnie w pierwszych legach


        M@rcinadaś( 21-01-01 13:34:34 #783299 )

        ad: (#783298)

        Faktycznie 12g to przegięcie
        Już 40g uważałem za przesady, bo 50 idealnie się wlewa (ktoś to jednak dawniej przemyślał w pierwszej fabryce kieliszków ever)
        Ale jak cała reszta używa 25g to miękusy straszne. Do dupy ten dart


        adaś( 21-01-01 12:00:32 #783298 )

        I jeszcze ciekawostka. Piszą, że Bunting używa najlżejszych lotek wśród czołówki 12 g kiedy Ratajski ma bodajże 20, a pozostali 23-26 mniej więcej. Przecież takim czymś nie da się dobrze rzucać:)


        adaśmark( 21-01-01 01:05:04 #783297 )

        ad: (#783295)

        Bunting raczej nie jest faworytem. W tym roku 2 razy przegrał Z Ratajskim w ostatnim meczu 4;0. Ale jak Rataj będzie rzucał tak dable jak w decydującym legu z Niemcem to z każdym przegra.
        Mógłby sobie prezent urodzinowy zrobić (dziś ma 44 urodziny) mecz o 13.


        melo( 20-12-31 23:03:25 #783296 )

        dart

        Panowie, oni to robią na trzeźwo?


        markadaś( 20-12-31 09:18:53 #783295 )

        ad: (#783294)

        Ogladałem wczoraj Buntinga.Pewnie się nie znam, ale moje wrażenie jest takie, że facet jest bardzo mocny mentalnie.Jeżeli mecz będzie na styku, to ma większe szanse.


        adaśmark( 20-12-30 23:36:49 #783294 )

        ad: (#783291)

        W sumie dobrze, że nie oglądałem na żywo bo zawału bym dostał przy meczowych dablach. Masakra co obaj robili

        Stephen Bunting będzie przeciwnikiem Krzysztofa Ratajskiego w ćwierćfinale mistrzostw świata w darcie


        M@rcin( 20-12-30 16:19:40 #783293 )

        Noworoczny prezent Śląska Wrocław. Gwiazda drużyny przedłużyła kontrakt

        Aleksander Dziewa nigdzie się nie wybiera. Młody polski środkowy przedłużył umowę ze Śląskiem Wrocław i zostanie w klubie ze stolicy Dolnego Śląska aż do końca sezonu 2022-2023.


        morolpacjent z bullem( 20-12-30 09:55:14 #783292 )

        ad: (#783286)

        Przeglosowali, ze beda to robic do konca sezonu.


        markadaś( 20-12-30 09:05:57 #783291 )

        ad: (#783290)

        Nawet przy powtórkach mam tętno na poziomie t 20.


        adaśmark( 20-12-30 00:05:26 #783290 )

        ad: (#783289)

        Jak mogłem przegapić 3 mecze Krzyśka?????????

        ..W ten sposób śrubuje najlepsze osiągnięcie w historii polskiego darta. Jego przeciwnikiem w ćwierćfinale zaplanowanym na piątek 1 stycznia będzie na pewno Anglik - albo Stephen Bunting, albo Ryan Searle. Mecz tych dwóch darterów odbędzie się jako drugi w sesji popołudniowej w środę, 30 grudnia.


        mark( 20-12-29 22:13:35 #783289 )

        Oglądał ktoś darta ?
        Nie jestem jakimś kibicem, ale się spociłem na meczu Polaka.
        Jest ćwierćfinał mś.


        pacjent z bullemmorol( 20-12-29 20:10:02 #783288 )

        ad: (#783287)

        Costa to raczej do weterynarza.


        morolmelo( 20-12-29 19:08:30 #783287 )

        ad: (#783274)

        Widze Twojego Mustafiego i przebijam Costa do Arsenalu.


        pacjent z bullem( 20-12-29 19:02:52 #783286 )

        Jeśli ten cyrk z klękaniem przed meczem nawet mnie zaczyna wkurwiać, to znak, że pora z tym kończyć.


        CIEMNOWIDZE W PREMIERSZIP

        M@rcin( 20-12-28 21:38:22 #783285 )

        jako ze przełożyli mecz Evertonu z City (covida se ktoś złapał), a część z Was typowała to ja "odpinam" ten mecz od tej kolejki. Wasze typy się zachowają. Jak bedzie znany termin rozegrania meczu to go ponownie "podepnę" do typowania, będziecie mogli jeszcze zmienić wynik, ale obecnie nie będziecie go widzieli


        pacjent z bullemmelo( 20-12-27 11:24:38 #783284 )

        ad: (#783282)

        Wystarczyło uziemić przechodzone byłe gwiazdki z Czelskiej i już. Mówiłem już Wengerowi o Čechu, że to nie zadziała - nie słuchał, mówiłem Unaiowi o Luizie - nie słuchał, mówiłem Artecie o Willianie... Może po wczorajszym w końcu ktoś wyciągnie wnioski.


        M@rcinmelo( 20-12-27 00:13:43 #783283 )

        ad: (#783282)

        Musiało, musiało....
        To nie o to chodzi że musiało
        Ale z Wami to trochę wstyd. Ruski telefonów ie odbiera...


        melo( 20-12-26 20:25:45 #783282 )

        Laca-Szaka-Saka. To się kiedyś musiało wydarzyć. Chelsea pierdut!


        Tommyziutol( 20-12-24 16:08:26 #783281 )

        ad: O koszu (#783279)

        może to jest Urlep?
        zauważ, jaka skuteczna charakteryzacja, włosy w zasadzie ma jak neandertalczyk, czoło na dwa palce, przysadzisty jak późny Maradona...
        Trzeba by panią Gwaderę zapytać, powinna wyczuć pismo nosem...

        A tak serio, wygląda to na pierwszy od nie-wiadomo-już-ilu-lat sensowny sezon Sląska a tutaj klops, puste trybuny.

        Może przyjdzie w końcu opamiętanie na ten orwellowski świat. 75 milionów przypadków na 8 miliardów ziemskiej populacji. Poniżej jednego procenta. A tu zanosi się na to, że jak za pięć lat liczba przypadków wzrośnie w Sudanie południowym z 23 do 78, natychmiast zrobią nam lockdown, ubiorą w maski i kagańce.

        Żeby było jasne: epidemia na świecie jest, nie mam co do tego żadnych wątpliwości, podobnie jak do tego, że szczepionki, zrobione szybko bo na matrycach sprzed dekady nawet, są zapewne skuteczne i bezpieczne.

        Problem w tym, że wszyscy dostali pierdolca, z mediami całego świata, niestety na czele.

        Rozsądku, myślenia i pogody ducha życzę. Wszystkim. Nie tylko Ziutolowi.


        markziutol( 20-12-23 22:11:50 #783280 )

        Tak mnie przed świetami wzięło

        Cały urok bycia kibicem.


        ziutolmark( 20-12-23 21:29:47 #783279 )

        ad: O koszu (#783277)

        Ja tez nie. Ale w tym sezonie powiało czymś nowym. Dodatkowo młodziaki fajnie się rozwijają, Dziewa opanował więcej niż trzy manewry tyłem do kosza, trafieni obcokrajowcy (odpuszczę Jovanovicovi, ale Keller to gruba pomyłka), wroci Nevels, kupmy porządnego centra i walczmy. Może Vidin zostanie ?nowym? Urlepem :).


        pacjent z bullemmelo( 20-12-23 20:27:41 #783278 )

        ad: (#783274)

        Więcej niż klub zawsze musi mieć wszystko naj, więc teraz będzie miał najdroższy słupek do objeżdżania na treningach.


        markziutol( 20-12-23 20:20:09 #783277 )

        ad: O koszu (#783276)

        Nie zakładałbym się, ale kto wie..
        Osiemnastka po dziewiętnastu latach.
        Z Wójcikiem na parkiecie.


        ziutolmark( 20-12-23 19:42:35 #783276 )

        ad: O koszu (#783275)

        To co jest fajne u Vidina to brak ograniczeń w grze młodymi z pierwszej ligi. Musiał, Tomczak, Gordon etc. I młodzież często oddaje pozytywnie jak dziś Szymon Tomczak. Ostatnio nawet Jovanovic przestał mnie wkurwiac (chociaż dziś słabo). Może skoro mamy dziwne czasy to w końcu postanowili dowieźć tą 18-tkę :)))))


        mark( 20-12-23 19:38:21 #783275 )

        O koszu

        Śląsk po dogrywce wygrywa ze Spójnią.


        melo( 20-12-23 15:51:22 #783274 )

        Mustafi do Barcelony. To nawet trochę pocieszające, że inni mają gorzej.


        melo( 20-12-21 13:39:28 #783273 )

        Spadniemy, c'nie?

        Nie, ale to będzie nowe doświadczenie, bo w końcu coś nam się uda.


        melo( 20-12-21 13:38:55 #783272 )

        Tymczasem na dnie tabeli

        Arteta pomylił The Championship z Champions League.


        pacjent z bullemmelo( 20-12-21 13:33:07 #783271 )

        Spadniemy, c'nie?


        M@rcinDimycz( 20-12-20 19:10:57 #783270 )

        ad: Dziwne rzeczy dzieją się na Old Trafford (#783269)

        Po strzelaniu pierwszych czterech raczej się nie przegrywa


        DimyczM@rcin( 20-12-20 18:58:14 #783269 )

        ad: Dziwne rzeczy dzieją się na Old Trafford (#783268)

        strzelanie bramki jako pierwszy nic wam dobrego nie wrózy


        M@rcin( 20-12-20 18:10:45 #783268 )

        ad: Dziwne rzeczy dzieją się na Old Trafford (#783267)

        Kuźwa , Lindelof i 4:0 w 37 min.
        No to czekamy na gola DeGei
        A potem może nawet SAF coś strzeli


        M@rcin( 20-12-20 17:39:55 #783267 )

        Dziwne rzeczy dzieją się na Old Trafford

        Po 4 minutach 2:0 i obie bramki....McTominay


        M@rcin( 20-12-20 16:01:32 #783266 )

        Ty bardziej że...

        Śląsk Wrocław zburzył twierdzę! Strahinja Jovanović "walnął tróję" na wygraną


        M@rcin( 20-12-20 15:47:43 #783265 )

        Kolejna kompromitacja Anwilu!

        Jak miło po niedzielnym obiedzie przeglądnąć prasę tematyczną i spojrzeć w tabelę...


        Tommypacjent z bullem( 20-12-18 11:34:17 #783264 )

        ad: No to ja ci dalej mówię, że im to nie szkodzi. (#783263)

        a tutaj jeszcze kwiatuszek, od tego samego kożucha:

        Podczas sejmowego głosowania na temat ustawy o pracownikach medycznych PiS nie miało większości.
        Kamery uchwyciły, jak Piotr Gliński podszedł na sali sejmowej do Elżbiety Witek.

        - Elżbieta, jest prośba od szefa, bo chyba reasumpcję trzeba będzie zrobić - powiedział.

        Po tych słowach marszałkini Sejmu zarządziła przerwę, a po niej ponowne głosowanie nad ustawą. Zostało ono wygrane przez PiS.


        pacjent z bullemmelo( 20-12-17 11:16:27 #783263 )

        ad: No to ja ci dalej mówię, że im to nie szkodzi. (#783262)

        Miałem na myśli, że im nie szkodzi, że to przestanie przynosić pieniądze. Nie po to kupił to Orlen, żeby musiało zarabiać na siebie. Utrzyma się z reklam Orlenu, jakby co.


        melo( 20-12-16 13:29:49 #783262 )

        No to ja ci dalej mówię, że im to nie szkodzi.

        Pewnie, że nie szkodzi. Była Trójka. Nie ma Trójki.


        FurysBILLYBOB( 20-12-16 10:32:32 #783261 )

        ad: (#783259)

        Obawiam się, że to przypadek podobny do stadionu Śląska. Niby od lat mowa o tym, że będzie dochodowy, że już już za chwilę będzie sponsor tytularny, że będą tłumy na meczach, że koncerty, że imprezy itd. itp., a tymczasem miliony na jego utrzymanie płyną szerokim strumieniem z kasy miejskiej.

        Z drugiej strony Orlen Press w miejsce tych, którzy zrezygnują teraz z czytania ich tytułów, zyska tych, którzy będą zadowoleni z odzyskania przez wydawnictwo polskiego charakteru i niezależnej od niemieckiego właściciela linii programowej. Niestety, nie wierzę jednak, że to będzie linia niezależna od rządzących - czy to będzie teraz PiS, czy za jakiś czas inna opcja polityczna, bo ktokolwiek inny będzie rządził, nie zrezygnuje przecież z prezentu od Jarka K.


        pacjent z bullemBILLYBOB( 20-12-15 23:09:33 #783260 )

        ad: (#783259)

        No to ja ci dalej mówię, że im to nie szkodzi.


        BILLYBOBpacjent z bullem( 20-12-15 22:35:11 #783259 )

        ad: (#783255)

        No to ja ci dalej mówię, że tak się nie da. W skrócie - zanim zaczęłoby działać, straciłoby zasięg.


        pacjent z bullemmelo( 20-12-14 21:01:25 #783258 )

        ad: (#783256)

        Ja zaś sam już nie wiem, kto musi odejść. Wydaje się oczywiste, że Arteta stracił kontrolę nad szatnią a piłkarzyki grają na jego zwolnienie. Pytanie, czy było w jego mocy temu zapobiec. Podobno jest mega kosa z Luizem (to by rzucało jakieś światło na absurdalną decyzję o trzymaniu go na boisku w stanie półprzytomności po kontuzji głowy), podobno mocną pozycję w drużynie mają odsunięci Ozil i Sokratis - a jeśli prawdą jest, że Arteta nadstawił się w tej sprawie zarządowi w mediach twardo twierdząc, że była to wyłącznie jego decyzja, trudno się dziwić, że mu to nie przysporzyło szacunku. Musi wreszcie zmagać się z konsekwencjami wieloletnich błędów transferowych (Sraka, Mustafi) tradycyjną indolencją sztabu medycznego (Partey - jeśli dobrze rozumiem - jest już dłużej kontuzjowany w Arsenalu niż był w całej dotychczasowej karierze) etc. Z tym całym gównem, między młotem zarządu a kowadłem zrewoltowanej szatni, nawet dużo bardziej doświadczeni bossowie mieliby kłopot sobie poradzić.


        melo( 20-12-14 10:11:05 #783257 )

        Orlen

        Tu można poczytać i trochę wyrobić zdanie na ten temat.


        melo( 20-12-13 22:03:57 #783256 )

        Kiedyś tacy jedni przegrali 8-2 z United. To co jest teraz jest nieporównywalnie gorsze. Michał musi odejść.


        pacjent z bullemBILLYBOB( 20-12-13 21:43:22 #783255 )

        ad: (#783252)

        Wystarczy, że rozumiem, że nie po to rząd za pomocą Orlenu to kupił, żeby przynosiło dochód. Ziemia do Billyboba.


        BILLYBOB( 20-12-13 16:02:23 #783254 )

        Czy ktoś mógłby wyciąć z V wulgarne ekskrementy tego niedojrzałego emocjonalnie osobnika? Zakładam, że oprócz nas, wyrobionych już w jego temacie koneserów, zaglądają tu też inni, zapewne również młodzi ludzie. Nie muszą od razu wpadać do rynsztoka.


        BILLYBOBTommy( 20-12-13 15:57:06 #783253 )

        ad: (#783250)

        Wywaliło skalę. Temu, kto to pisze, nic już nie pomoże.


        BILLYBOBpacjent z bullem( 20-12-13 15:52:26 #783252 )

        ad: (#783247)

        Powtarzam - nie znasz branży, nie znasz ludzi, nie znasz sytuacji - to nie powtarzaj proszę pierdół.


        Tommypacjent z bullem( 20-12-11 18:12:01 #783251 )

        ad: (#783247)

        ...stąd właśnie te chamskie, wulgarnie brzmiące hasła na marszach kobiet i młodzieży.
        Bo z "pisowskimi łbami" nie da się rozmawiać, dyskutować. Pięć lat przepychali wszystko kolanami, nocami, na siłę, nie licząc się z nikim i z niczym: z głosami sprzeciwu, z porządkiem prawnym, z zobowiązaniami, z konstytucją i tak dalej.
        Pięć lat sączyli kłamstwa przez szczujnię medialną. Wystawiali banery z sędziami, kradnącymi kiełbasę. Teraz w szczujni udowadniają, że Polsce się członkowstwo w Unii nie opłaca. Widziałem wczoraj taki "program". Wszystkim naokoło mowią, jak żyć, w co wierzyć, wyznaczają standardy patriotyzmu, dzielą ludzi siekierami. Dzielą rodziny, przyjaciół, sączą mienawiść. Teraz się wzięli za wykupywanie mediów. Żeby szczuć dalej.

        Dlatego dość i koniec. Dlatego mają wypierdalać. Czas na dyskusje był przez pięć lat. Ale te kurwy nie dyskutowały z nikim.

        To wypierdalać. A potem pod sądy. Trochę to potrwa ale koniec widać.


        Tommypacjent z bullem( 20-12-11 18:05:02 #783250 )

        ad: (#783247)

        Kuma ale udaje, źe nie kuma.
        Oni tak mają: wiedzą ale udają, że nie wiedzą.
        Im bardziej realne fakty, tym gorzej dla faktów.

        To właśnie kasyka "pisowskiego łba". Chyba każdy z nas zetknął się z kimś takim w swoim otoczeniu. Kiedyś mniej lub bardziej, ale kontaktowi, normalni ludzie. Dziś "pisowskie łby": widzą tylko to, co pasuje do ich wizji świata. Żeby im krowa przeszła przed nosem, to skoro uznali, że nie ma tu krów, to nie ma i już.


        a łyżka na to: niemożliwe......:)

        Tommy( 20-12-11 18:02:16 #783249 )

        a łyżka na to: niemożliwe......:)

        Rafał Dutkiewicz poniósł porażkę w wyborach Rady Uniwersytetu Wrocławskiego. Był jej członkiem w kończącej się właśnie kadencji i starał się o reelekcję


        adaś( 20-12-10 12:06:38 #783248 )

        Mecz, jakiego Polska nie widziała. Poszedł rozkaz: "Podawać do niego"


        pacjent z bullemBILLYBOB( 20-12-10 00:17:39 #783247 )

        ad: (#783243)

        Inaczej mówiąc, nie można zarżnąć kury bo nie będzie jajec. - ale Ty naprawdę nie kumasz, po co to kupił akurat i właśnie Orlen?


        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        BILLYBOBTommy( 20-12-09 09:22:12 #783246 )

        ad (#783241 / #5)

        Zajeżdżając klasyką filmową - pierdzę ogólnie w twoim kierunku.


        BILLYBOBBILLYBOB( 20-12-09 09:15:12 #783245 )

        ad: (#783243) nikt nie wpływa na to co i jak się ukazuje w mediach lokalnych,

        Chodzi mi o tzw. naciski z góry, a nie wnioski z badań standardowymi instrumentami monitorowania rynku i czytelnictwa używanymi w branży.


        BILLYBOBBILLYBOB( 20-12-09 09:13:21 #783244 )

        ad: (#783243)

        Oczywiście, niewykluczone są rozmowy, analizy, odautorskie komentarze, czy felietony - tak jak dziś, pisane przez dziennikarzy wg własnych poglądów i podpisane ich nazwiskami. Część z nich, tak jak dziś, wzbudzi pewnie kontrowersje u części czytelników. Normalka.


        BILLYBOBDimycz( 20-12-09 09:10:52 #783243 )

        ad: (#783242)

        Chłopaki mało wiecie o mediach. Publiczna TV to co innego, niezależnie od narracji, ona i tak nie padnie, bo każdy rząd ją dla siebie utrzyma.
        W mediach takich jak portal czy papier przekaz mas sens, kiedy są odbiorcy. Dlatego nikt nie wpływa na to co i jak się ukazuje w mediach lokalnych, bo ludzie przestaliby je kupować, czytać i kolokwialnie mówiąc tuba kaputt. Pracuję 27 lat i nie znam takiego przykładu, poza jednym dotyzcącycm pewnej gazety, pewnego prezesa (nie PiS :))) i pewnego dawnego prokuratora. A i tu nie chodziło o nakaz publikacji, czy napisania czegoś - a o przemiał nakładu. No i były to zupełnie inne czasy.
        Inaczej mówiąc, nie można zarżnąć kury bo nie będzie jajec.
        Nie spodziewajcie się nagle propagandy. Nic takiego się nie stanie.


        Dimycz( 20-12-08 19:43:20 #783242 )

        Cypek, będziesz musiał testować milion polskich elektryków teraz :) i napisać opinie, chcociaz w sumie ona już jest chyba :))))


        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        TommyTommy( 20-12-08 19:30:02 #783241 )

        ad: PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen. (#783239 / #3)

        ...ale Ty chyba taki prawdziwuy patriota jesteś, to Cie zostawią. Może się perspektywa awansu pojawi?
        Trzeba napierdalać w Unię, Zachód, zobowiązania, sojusze. Podpierając się wstawaniem z kolan i katolską wersją patriotyzmu.

        No tak, sorry. Źle oceniłem sytuacje. Szansa przed Tobą duża. Trzymam kciuki.


        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        TommyMoherowy Ninja( 20-12-08 19:27:40 #783240 )

        ad: PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen. (#783238 / #2)

        Az tak ostro ich oceniasz?
        Faktem jest, że poziom dziennikarstwa, powiedzmy, bardzo nierówny ale to jedynuy papier (i wydanie netowe), który stosunkowo dużo pisze o mieście i regionie, czesto w opozycji do rządzącej miastem ekipy.
        Parę akcji sensownych zrobili, na przykład akcja usuwania wraków z ulic miasta.

        Teraz będą promować jedynie słuszną linię partii. No chyba, że przepowiednia Giertycha się sprawdzi i wiosną pogonimy PIS:)))


        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        TommyBILLYBOB( 20-12-08 19:24:34 #783239 )

        ad: PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen. (#783237 / #1)

        Tak, klasyka.
        Tyle, że Ameryki tu nie odkrywam. Zobacz, co Kurski zrobił z TVP.
        Teraz Orlen przejmie regionalną prasę i portale. Klasyka, jak mówisz. Przejmowanie mediów przez polityków albo biznes powiązany ściśle z partią rządzącą. Scenariusz węgierski.

        Ty tego nie rozumiesz? To niewiele rozumiesz, panie Cypek. Będziesz teraz szczekać, jak Ci Pan każe. Niestety.

        Albo pożegnasz się z robotą.


        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        Moherowy NinjaTommy( 20-12-08 18:22:42 #783238 )

        ad: PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen. (#783235 / #0)

        "Czyli Gazeta Wrocławska stanie się kolejnym pisowskim szmatławcem......"

        W zasadzie nie musi się stawać, od dawna równa się poziomem z obecną partią rządząca.


        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        BILLYBOBTommy( 20-12-08 15:50:21 #783237 )

        ad: PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen. (#783235 / #0)

        Ch...ja wiesz ale musisz się wypowiedzieć... Klasyka.



        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        Tommy( 20-12-07 16:11:00 #783235 )

        PKN Orlen przejmuje od niemieckiej Verlagsgruppe Passau Capital Group wydawnictwo Polska Press - poinformował w komunikacie PKN Orlen.

        Czyli Gazeta Wrocławska stanie się kolejnym pisowskim szmatławcem......


        melo( 20-12-06 22:11:48 #783234 )

        W Arsenalu w srodku pola potrzebny jest gosc, ktory umie stworzyc cos z niczego

        Plan był, ale bizensy z Aulasem z Lyonu to ciężki kawałek chleba. Może zimą się uda.


        pacjent z bullemmorol( 20-12-06 19:28:23 #783233 )

        ad: (#783232)

        Arsenal zdaje się mieć inne ambicje - póki co jest bardzo poważnym kandydatem do mistrzostwa świata w przepłacaniu bezużytecznych i leniwych pozorantów i sabotażystów.


        morol( 20-12-06 17:59:47 #783232 )

        W Arsenalu w srodku pola potrzebny jest gosc, ktory umie stworzyc cos z niczego. Surowca z pewnoscia by mu nie zabraklo...


        Tommymelo, pacjent( 20-12-03 09:14:44 #783231 )

        ad: (#783228)

        Co tu się dzieje?
        Żiru pakuje cztery bramki a tutaj cisza.


        pacjent z bullemmelo( 20-12-01 21:43:54 #783230 )

        ad: (#783228)

        Pewnie trochę też, ale tam wiele innych rzeczy pękło, nie związanych z Özilem.


        M@rcinmelo( 20-12-01 20:49:50 #783229 )

        ad: (#783228)

        No mógł pęknąć Yzil, ale chyba nie pękł
        Poza tym bym nie demonizowal....
        Byliście przyzwoite co najmniej mecze bez niego. Cześć drużyny zna to jako kolegę z treningu, a nie kolegę z meczu


        meloM@rcin( 20-12-01 11:09:15 #783228 )

        Ja nie wiem, czy coś tam nie pękło po tym jak nie zgłosili Oezila do Premiership.


        ad: Dziadunio wróóóć!!! (#783226)

        M@rcin( 20-11-30 18:48:19 #783227 )

        ad: Dziadunio wróóóć!!! (#783226)

        A z drugiej strony może to i sposób, bo moje wesołe chłopaki od czasu spekulacji o Pochetino w United, to zaczęli wygrywać wszystko jak leci
        Wczoraj wprawdzie nie wyszli na 1 połowę, ale za to w drugiej jakby się opili soku z gumijagód
        I nawet OGS daje ostatnio pograć vdBeekowi i Kawaniu. Tylko po co ten cały Pogba się marnuje. Nie mógłby się marnować w Realu?


        M@rcinmelo, pzb( 20-11-30 18:43:06 #783226 )

        ad: Dziadunio wróóóć!!! (#783225)

        Z Artetą nie wiążecie już nadzei? Pytam serio
        Po wygranej z United czytałem o Artecie jako o świetnym strategu (Nie Wasze wpisy, mówię o prasie), potem były gorsze wyniki. Ja rozumiem że 4pkt w 5 meczach to nie jest szczyt Waszych marzeń, ale może troszku wcześnie dzwonić do Dziadunia


        melo( 20-11-30 15:12:13 #783225 )

        Dziadunio wróóóć!!!

        Dziadunio się obraził bo wieszałeś na nim psy.


        pacjent z bullem( 20-11-29 22:26:01 #783224 )

        Dziadunio wróóóć!!!


        Tommy( 20-11-27 10:06:41 #783223 )

        To, że Waczyńskiego nie ma w kadrze, to jest, k., skandal - mówi Marcin Gortat. A reszta milczy.

        Ile jeszcze będziemy znosić ten pierdolony PIS???


        BILLYBOB( 20-11-26 23:21:45 #783222 )

        Ole, Ole, Ole, Ole! Dieeeego! Dieeeego!

        Żył jak chciał. Miał takie same słabości jak my wszyscy. Legenda.


        ziutol( 20-11-25 18:11:30 #783221 )

        Smutny dzień. Plech, a teraz ?Boski Diego?. Co za pojebany rok.


        administrator Strona działa w oparciu o skrypty udostępnione przez sportowy.wroclaw.pl liczba odwiedzin: 8328855
        W myśl Prawa telekomunikacyjnego (Dz.U. z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, iż w celu ułatwienia dostępu użytkowników do serwisu, wykorzystywane są pliki cookies (tzw. ciasteczka). Jeśli nie wyrażają Państwo na to zgody, proszę wyłączyć obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. >> więcej informacji o plikach cookies